lördag 11 juni 2011

Zumba Summer Party!

Idag var det dags för ett Zumba Summer Party i Sigtuna. När jag var på Zumba-Marathon nyligen på Fyrishov låg det flyers där om det här partyt och jag tog en sådan för att kolla upp vad det var.


Det som jag tyckte var mysigt var att det skulle vara utomhus och man kunde ha lite picknick...då visste man ju inte att det skulle vara 30 grader varmt idag!

Jag och Tindra åkte i alla fall dit och det var riktigt varmt...det var bra musik och mycket folk, en härlig stämning!
Tindra satt mest i skuggan och tittade på, hon vågade inte ställa sig och dansa, hon är så rädd för att göra fel så hon låter hellre bli att testa. Synd tycker jag..men det spelar ingen roll att jag tjatar...






De hade ordnat det jättebra med gratis frukt och ansiktsmålning för barnen. Man kunde även få gratis massage i ett tält bredvid fotbollsplanen.



Eftersom det var så fruktansvärt varmt fick jag ta många pauser och drack tre liter vatten, svettades floder..
men kul var det! I love Zumba!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar